BALLERINOJEN KOHTALO

Kiitos kaikille ballerinojen kanssa auttaneille! :) Päädyin siihen, että beiget lähtee takaisin ja mustat pidän. Mitä rusetissa oleviin kultakirjaimiin tulee, niin aion piakkoin irroittaa ne. Totesin, että mulla on niin vähän kultaisia koruja, että se kirjaimen kultainen väri rajoittaa liikaa hopeisten korujen käyttöä :P Lisäksi se vie ehkä liikaa huomiota tuosta kengän pitsikirjailusta.


Kuitenkin jotkut söpöt valkoiset / beiget / nudet joko pitsiset tai "kudotut" ballerinat olisi silti hakusessa (tosin sävy ei saa olla liian kellertävä). Ehkäpä jotain tällaista, mutta mistä?


Kollaasin kuvat: Pinterest

6 kommenttia :

  1. Vitsi miten ihanat noi vaaleet pitsiset on. Mulla olis hakusessa ihan jotain samaa keväjuhliin kengiksi. Tai sitten ne kookengän, jotka sulle näytinkin.
    En vain uskalla tilata mistään netistä,kun nää mun jalat on mitä on. x.x pakko sovittaa ensin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Netistä tilatessa on kyl se hyvä, että melkein kaikilla on maksuton palautus :) Tilaan yleensä itsekin samasta mallista pari kokoa, kun en ole varma kengän mitoituksesta ja palautan aina kaikki epäsopivat. Ilmottelen sulle sitten oliko sitä väriä! :)

      Poista
    2. Juuh. Sekin muuten tulee kuulemma muuttumaan. maksuton palautus nimittäin. Posti on mulla "niin kaukana" etten jaksa ramppaa sitä matkaa koko ajan :D

      Poista
    3. Niin oon lukenu, mutta ainakin vielä saa palautettua maksuttomasti ^^ Hehe, on kaukana on ;D

      Poista
  2. ?:D http://www.zalando.fi/molly-bracken-abban-ballerinat-beige-m6111a00c-b11.html

    VastaaPoista