ROMANTIC GETAWAY

Mun yksi joululahjani Nurrelle oli miniviikonloppureissu Tallinnaan (eli yhden yön), joka toteutettiin viikko sitten. Oli vähän harmaa ja sateinen viikonloppu, mutta me viihdyttiin aika hyvin hotellilla (joka oli IHANA) ja keskustan kaupoilla. Pakko vielä myöntää, että joka kerta Tallinnassa käydessäni ihastun tähän kaupunkiin vain enemmän ja enemmän ^_^

Yövyttiin siis Vanhan kaupungin laitamilla Von Stackelberg hotellissa, jota uskallan väittää ehkä koko Tallinnan romanttisimmaksi hotelliksi! Kyseessä on 1800- luvun kaupunkikartanoon tehty lifestyle hotelli, joka on osa Unique Hotels- ketjua. Ensi kerralla ei tarvitse miettiä kahta kertaa, että missä yövytään! :D

Olin ottanut meille Winter Romance -paketin, joka tarkoitti sitä, että huoneessa odotti hedelmiä ja pullo kuohuvaa. Kävimme syömässä hotellin ravintolassa ja sitten meidän olikin aika siirtyä kokonaan meille varattuun hotellin saunaosastoon, jossa oli iiiiiihana japanilainen allas *_*. Altaalla meitä odotti ihan mieletön vati täynnä suolaisia herkkuja + ihania juustoja ja hedelmiä kera punaviinin.

Seuraavana päivänä meillä oli myöhäinen uloskirjautuminen, joten syötiin kiireettä aamupalabuffetin antimia. Tämän jälkeen menin hierontaan ja vitsi on se kyllä aina niin ihanaa! :D Kiva tapa "heräillä" kun oli aamupalan jäljiltä vähän sellainen "takaisin nukkumaan" -fiilis :P Kosmetologi antoi hieronnan päätteeksi satikutia mulle mun kuvista kynsinauhoista - en kuulemma saa enää repiä niitä :P Hieronnan jälkeen käytiin kirjaamassa itsemme ulos hotellista ja lähdimme talsimaan lähemmäs satamaa.

Jes, pääsin shoppailemaan! Vaikka ihania vaatekauppoja oli vaikka mitä niin paras kauppa oli ehdottomasti Viru- keskuksessa oleva kirjakauppa Rahva Raamat! Siellä oli todella hyvä englanninkielisten kirjojen valikoima ja viihdyttiin kirjakaupassa 1,5 tunnin verran. Ehkä vähän liiankin hyvä, koska me tehtiin myös tosi "hienoja" löytöjä, kuten kuvasta näkyy. Löysin myös yhden Roccobaroccon beigen värisen laukun puoleen hintaan, mistä olin tosi mielissäni.

Oli tosi ihanaa olla pitkästä aikaa kunnolla yhdessä erityisesti senkin takia, että Nurre joutuu olemaan kaksi viikkoa anopin kissanvahtina. Päälimmäiseksi reissusta jäi tosi rentoutunut ja seesteinen fiilis (syytän sitä japanilaista allasta!). Toinen juttu mikä jäi mieleen oli kauhea ähky! :P Yleisesti ottaen musta nimittäin tuntui, että me vaan syötiin koko ajan, mutta pitihän tässä nyt tankata varastoon, kun kaikki herkut on pannassa eilen alkaneen Bikini Challengen takia :)

2 kommenttia :

1. Ihana miniloma ja ihana hotelli! <3
    Kirjasuosituksia otetaan vastaan heti kun oot saanut kaikki uutuudet kahlattua ;)

1. No oli kyllä (tahtoo takaisin)! ;D

Kirjasuositus pesee täältä nimittäin ahmaisin viikossa Julie Kagawan trilogian nimeltä Blood of Eden :D Kävipä vielä niin, että mun omassa lukuhistoriassa tämä oli ensimäinen trilogia, jossa jatko-osa ylitti kaikki mun odotukset ja oli vieläkin koukuttavampi kuin todella hyvä ensimmäinen osa =D Trilogiana ei ehkä ihan niin hyvä, kuin Penryn & the End of Days (Angelfall + World After), mutta toooodella lähellä sitä :)

ps. Jee, Penrynin ja Raffen tarina saa jatkoa toukokuussa, kun trilogian kolmas ja viimeinen osa julkaistaan - enää reilu kolme kuukautta! :D