BENJIHYPPY @SUVILAHTI WE LOVE THE 90'S FESTIVAL

Sain anopin kautta mun ja kaverini Maitsun nimet We Love the 90'S festarien vieraslistaan, joten käytiin tsekkaamassa eilen napapaitojen, neonvärien, tatuointikorujen ja kunnon discomusiikin kultainen vuosikymmen. Tai ainakin melkein...hirmu vähän porukka oli pukeutunut 90-luvun tyyliin, mutta ne jotka olivat niin olivatkin sitten pukeutuneet ihan kunnolla. Itse tulin suoraan duunista, joten mun päältä löytyi ihan normivaatteet, tosin sen verta yritin, että laitoin aamulla mun paksupohjaiset Vansit ja kenkien sävyyn sopivan kirkkaan korallin/pinkin topin.

Mun entinen duunikaveri S oli töissä festareilla, joten päätettiin käydä moikkamaassa häntä. S oli töissä firmassa, joka hyppyytti jengiä alas benjinä kuudestakymmenestä metristä. Oltiin vaihdettu siinä kuulumiset, kun S kysyi multa yhtäkkiä "Lähetkös hyppäämään?". Olin ihan suu auki, et mitä apua, en mä ole tällaiseen varautunut henkisesti :D Mutta niin siinä vaan kävi, että pistin nimeä paperiin ja S puki mulle jo valjaita päälle :P



Pelkään korkeita paikkoja ja kaikista kauhein hetki oli ehdottomasti seistä 60m maan pinnasta varpaat siinä korin reunalla. Alas ei vaan voinut katsoa, sillä muuten meinasi heti iskeä paniikki ja tärisin jo muutenkin pelosta. Ylhäältä oli kuitenkin vaan yksi reitti alas, koska mä en sillä korilla todellakaan ollut tulossa alas. Pyysin, että mut tönäistään, kun en itse pystynyt millään tiputtautumaan alas.

Ajattelin, et benjin hyppääminen olis jotenki tällasta "I believe I can fly, I believe I can touch the sky, I think about it every night and day, Spread my wings and fly away..." NOT! Ahhaha sillä se asento missä mä sit tulinkaan alas, voi luoja se oli jotain tosi koomista eikä asiaa auttanut se, että mun kiljunta oli kuin suoraan jostain kauhuelokuvasta :P Jopa S, joka on nähnyt tuhansia hyppyjä työssään sanoi mun tyylin olleen kyllä tosi uniikki xD Mutta, jotta näette koko koomisuuden itse on tässä Maitsun ottamaa videokuvaa mun hypystä :D Oli kyl kivaa päästä hyppäämään, mut ensi kerralla voisi pitää ne haarat kiinni :P



Mut tässä ihan muutama muu kuva festareista muuten, oli ihan jees festarit. Basic Element oli hyvä, mutta Dj Bobo oli kyllä tosi pettymys. Ihan väärä valinta viimeiseksi artistiksi. Artisteja enemmän meitä viihdytti kuitenkin sellainen elektroninen härkä jonka selässä ihmiset yrittivät pysyä. Saatiin siitä päivän naurut ja erityisesti pari vanhempaa ladyä saivat meidät nauramaan vedet silmissä, kun he koittivat hypätä härän selkään, mutta valuivat aina toiselta puolelta alas ;D Lisähaastetta hyppyyn toi se, että he olivat itsekin haljeta naurusta :P


 Olitteko mukana festareilla? 
Millaisia benjihyppy kokemuksia teillä on?


6 kommenttia :

  1. Toi kuva lavasta, jonka vasemmalla joku hyppää benjin on jotenkin koominen. xD sieltä tullaan jalat levällään myöskin. MUTTA mietin sitä,että tässä kuvakulma on aika eri. Koska näyttää näin kaukaa, että haarat on auki, niin se ei varmaankaan näytä siltä ihan sieltä alapuolelta? Spiderkitty-asento oli ihan omaa luokkaansa. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eli ehkä muillakin on ollut haarat levällään, vaikkei se suoraan alapuolelta siltä näyttänytkään :D Tosin spiderkitty asennossa ne kuuluu olla levällään, mutta myös koukussa ;P

      Poista
  2. Ahhaha sehän oli sulokasta :D ja ihan mahtava vertahyytävä kirkaisu, pääsisit suoraan ääninäyttelijäksi :D Mä en ikimaailmassa hyppäisi tuolta alas saatikka ees menis tuonne ylös oman korkeanpaikankammoni kanssa! Tekee pahaa pelkkä ajatus! Olit ihan superrohkea! Käy hei lukee mun extremeviikonlopusta, se oli paljon kesympää MUTTA sotkusempaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, erittäin! Tärisin siellä ylhäällä ja hoin todella rohkaisevaa mantraa "ei ei mä en pysty tähän, en pysty, en pysty..." Mut sit mut tuuppastiin jo laidan yli eikä jahkailu enää auttanut ;D Vitsi ihanan värikäs viikonloppu ollu sulla! ^^

      Poista
  3. Apua, mä en ikinä uskaltaisi hypätä benjihyppyä :D Toi sun kiljuminen oli kyllä hyvä - hyvät naurut sai videosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei kauheasti ollut aikaa jännittää ja mua alkoikin pelottaa vasta hissin noustessa kohti korkeuksia. Haha, voisin mennä stunt naiseksi jollekin, joka kaipaa myös hyviä äänitehosteita :P

      Poista