FITFARM BIKINI CHALLENGE 2015 VKO 10 - TEKNIIKKAA JA KIINTEYTYMISTÄ

Tänään starttasi viikko kymmenen eli viimeinen viikko Bikini Challenge valmennusta. Käydäänpä kuitenkin läpi viikon yhdeksän fiiliksiä :) Toisiksi viimeinen viikko meni todella hyvin ja ilmeisesti viikon kahdeksan pakkolepo teki ihan hyvää, koska sain nostettua painoja lähes kaikissa liikkeissä :) Nukuin melko lyhyitä yöunia minkä huomasi kyllä heti päivän vireystilassa ja kahvia kului pannukaupalla. Paino tippui takaisin aloituspainoon, joten en tiedä mikä se puolivälin jälkeinen +1,5kg oikein oli ;D


TEKNIIKAN HIONTAA

Sain jonkun ahaa -elämyksen muutaman selkäliikkeen tekniikassa ja sen jälkeen olen saanut treenatessa selkään TODELLA hyvän tuntuman. Ensimmäistä kertaa elämässä mulla oli selkälihakset lapaluiden tienoilta arkana treenin jälkeisenä päivänä, mikä sai mut miettimään olenko oikeastaan kertaakaan tehnyt selkätreeniä oikeaan osoitteeseen vai tuliko arkuus sittenkin siitä viikon levosta...periaatteessa selkätreenistä oli aikaa kaksi viikkoa, koska tein viikolla kahdeksan vain yhden viikkotreenin. Selkälihasta mulle on kuitenkin jonkin verran tullut näkyviin ainakin jos on Nurrea uskominen...itse uskon vasta kun näen lihakset kuvissa ;D


KIINTEYTYMISTÄ

Ylläpitäjiin siirryttyäni mielestäni kiinteytyminen on ollut hitaampaa, mutta silti huomasin että allinpoikaset mun käsivarsista oli nyt kuitenkin sulaneet pois :D Ehkä kuitenkin eniten kiinteytymistä huomaan vatsassa, koska lihakset alkavat sillä saralla tuntumaan melko pinnassa, vaikka eivät vielä näykään ulospäin.


  
SALILLA HENGAILIJAT

Mua on tällä viikolla alkanut ärsyttämään salilla porukoissa hengaavat tyypit, jotka pelleilee kovaäänisesti eivätkä välillä ota muita treenaajia huomioon esim. hyppelevät hyppynarulla takaperin askelkyykkyjä tekevän treenaajan päälle. Toinen tyyppi mikä häiritsee ainakin omaa treenaamista on vieressä Tinder- treffeillä olevat pariskunnat, joiden naispuolisen treffikumppanin kujertelut ja kikattelut kantautuvat mun kuulokkeidenkin läpi. En tiedä olenko ainoa, mut mulla jos keskittyminen herpaantuu sarjan lopussa niin en saa tehtyä viimeisiä toistoja täydellä teholla. Ehkä mun pitää vaan mennä tosi myöhään tai super aikaisin, jotta saan keskittyä siihen mitä olen tullut salille tekemään.


TREENIT VIIKKO 9
 Treenien sisältö on Fitfarmin omaisuutta, joten tarkempi sisältö nimien perusteella avautuu ainoastaan lukijoille, jotka ovat itsekin mukana samassa Bikini Challengessa.

Sain tehtyä oikeastaan kaikki vaaditut treenit ja aerobiset... paitsi okei mua ei edelleenkään saa lähtemään aamuaerobiselle vaikka heräisinkin kukonlaulun aikaan :P Salitreeneissä olen nyt muutamia liikkeitä vaihtanut korvaaviin, joiden koen sopivan mulle paremmin ja joissa saan paremman tuntuman treenattavaan lihakseen.




MAANANTAI
Salitreeni 1 - 1.Selkä-Hauis
Aerobinen treenin jälkeen 30min

TIISTAI
Salitreeni 1 - 2. Jalat
Aerobinen treenin jälkeen 30min

KESKIVIIKKO
Viikkotreeni 4 - Funktionaalinen jumppapallolla

LAUANTAI
Salitreeni 1 - 3. Olkapää-Rinta-Ojentaja
Aerobinen treenin jälkeen 30min

SUNNUNTAI
Viikkotreeni 2 - Pakara-Special

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti