HALLOWEEN STYLE - MAD ALICE

Mun ei kauhean pitkään tarvinnut miettiä, että miten toteutan Liisan/Alicen asun, sillä netistä löytyi jo ehkä vähän liikaakin inspiraatiota. Alice Madness Returns -pelin Alice Liddle toimi mielestäni parhaimpana inspiraation lähteenä näin Halloweenia ajatellen. Tosin kaikki ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan - mun meikistä tuli tosi pikaversio, kun Nurrekin oli vielä laittamatta ja vieraat tyyliin kolkutteli jo ovelle :P Jätin kylmästi ekat vieraat keskenään eteiseen ripustamaan takkejaan ja ryntäsin vessaan tupeeraamaan just meikkaamani Nurren "korvat" vielä paikoilleen :P

Kuvat on vähän rakeisia - oon ehkä tottunut jo liikaa tohon järkkärin tasoon...nämä on otettu meidän pikkuisella digikameralla juhlimisen lomassa.



Kellohelmainen mekko on Closetin ja se mulla oli jo ennestään, kuten myös tuo YesStylesta joskus vuonna nakki hankittu avainkoru. Piilarit ja rusetti löytyi Cybershopista ja sukkikset tilasin jostakin verkkokaupasta vain huomatakseni, että keskustan Punanaamiossa olisi ollut samanlaiset raitasukkikset puolet halvemmalla. Valkoinen essu oli ehdottomasti vaikein löytää ja vihdoin kun sitten löysin täydellisen nettikirppikseltä niin tottakai myyjä hehkutti kuinka essu oli selvinnyt sodankin läpi moitteettomassa kunnossa - enhän mä nyt sellaista voinut pistää palasiksi ;D Onneksi löysin samaiselta nettikirppikseltä jonkun Sylvia mummun täysin käyttämättömän essun tosi edullisesti ;D


Itse pirskeistä oma postaus perjantaina ^_^


2 kommenttia :

  1. Ihana :D Oot super söpö Alice! Ja Irvikissakin on oikein onnistunut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ♥

      Irvikissan suu vähän epäonnistui, mutta kiitos silti :D Mä harjoittelin kerran itselleni ja silloin suusta tuli tosi hyvä...tossa en saanut tehtyä noita hampaita kunnolla kun oli vain 20 minuuttia aikaa tehdä Nurresta Irvikissa :P

      Poista