FITFARM BIKINI CHALLENGE 2014 VKO 4 - HERKKUPÄIVÄSTÄ HAAVEILUA & UUPUMUKSEN MERKKEJÄ

Ruokailut meni viikolla neljä muutamana päivänä vähän niin ja näin, kun unohdin yhtenä päivänä syödä aamupalan ja toisena päivänä olin unohtanut kokonaan eväsrasiasta riisit :P Näin kuukauden jälkeen olen kuitenkin tosi yllättynyt ja tyytyväinen siihen, että dieettiruoka maistuu edelleen, eikä sen syöminen tuota ongelmia.


VÄHÄN TOISENLAISIA TULOKSIA

Jep nälkä jatkuu! Tulin keskiviikkona yläkroppatreeneistä kotiin, juoksin jääkaapille "ROAAR, NÄLKÄ!" ja kahva jäikin sitten puoliksi käteen :P Pitäisi alkaa tajuamaan se oma kasvanut voima tai kohta meillä ei ole enää kahvoja missään ovissa ;D 


ALKUPAINOSTA -0KG

Meidät jaettiin noin viikko sitten kolmeen ryhmään: ryhmä 1 - ylläpitäjät, ryhmä 2 - pudotettavaa max.5kg ja ryhmä 3 - pudotettavaa n.10kg. Itse olen tuossa kakkosryhmässä eli pudotettavaa maksimissaan 5kg (huom. rasvaa ei välttämättä niinkään painoa). Valmennuksen alussahan mun paino nousi kaksi kiloa pelkästä turvotuksesta, mutta sitten toisen viikon lopussa turvotus laski ja paino palasi takaisin aloituspainoon. Kuukausi on nyt treenattu ja oltu dieetillä, eikä mulla ole paino tippunut aloituspainosta edes sataa grammaa. Tästä voisin hyvillä mielin olettaa, että lihas on korvannut rasvassa pudotetut kilot.

Puolivälin tuloksia mittojen muodossa tulossa muuten sitten viikon viisi Bikini Challenge postauksessa! :) Mua ihan jännittää, että onko senttejä lähtenyt vai ei ^^ Toivottavasti on, sillä tulokset tässä nimenomaan motivoi porskuttamaan eteenpäin.


HERKKUPÄIVÄSTÄ HAAVEILUA &
UUPUMUKSEN MERKKEJÄ

Ou jeah! Tankkauspäivä ja kevennetty viikko tulossa! Saatiin ohjeet optimaaliseen tankkaukseen, mutta myös lupa pitää se täysin vapaana mättöpäivänä :D Sadun suositus oli sijoittaa nämä bc viikolle 5-6, ja itse ajattelin pitää kevennetyn viikon tankkauspäivineen vasta viikolla 6, mutta sunnuntaina alkanut uupumus muuttikin suunnitelmia. Tästä lisää seuraavassa bc- postauksessa.

Mietin jo etukäteen alkuviikosta mitä kaikkea haluan tankkauspäivänä syödä! :D Pupuneidin hedelmärakeet on ihan mun lemppareita ja koska pääsiäisenä en voinut herkkuja dieetin takia syödä niin ajattelin nyt korjata tämän asian! :P Fazerin mustikkasuklaalevy ja hedelmärakeet kuumotteleekin jo tuolla kaapissa. Myös jäätelöpallo kojusta olis haaveissa tai ehkäpä Ben&Jerry'sin joku ihana uutuusmaku. Irttareita on kans pakko saada. Ruokapuolesta kuolaan kana-caesarsalaattia ja liha & juusto fondueta. Tämän tietysti kruunaisi lasi viiniä ja jälkkäriksi valkoviinissä keitettyjä päärynöitä mascarpone vaahdolla! Pakko kattoo sellanen päivä, ettei ole töitä niin kerkeän syömään nämä kaikki :D

Kaikista omituisinta on kuitenkin se, että heti kun tajusin voivani todella syödä tämän kaiken katosi mun viikolta kolme jatkunut makeanhimo. Haluan kyllä edelleen syödä kaikki haaveilemani herkut, mutta ei mun tee niitä mitenkään erityisemmin mieli. Voin rehellisesti sanoa, ettei kaapissa odottavaa suklaalevyä tai heldelmärakeita ole tullut hypisteltyä. Ilmeisesti vain kaikki kielletty ruoka himottaa :P


TREENIT VIIKKO 4
 Treenien sisältö on Fitfarmin omaisuutta, joten tarkempi sisältö nimien perusteella avautuu ainoastaan lukijoille, jotka ovat itsekin mukana Bikini Challengessa.

Torstaina ja lauantaina treeni kulki jotenkin tosi nihkeästi ja olisi siitä pitänyt jo arvata, että kroppa alkaa huutaa lepoa. Mun piti sunnuntaina tehdä vielä viikon viimeinen treeni ja 30min aerobinen, mutta uupumus alkoi painaa sen verran päälle, että jätin pienellä morkkiksella sen väliin. Kevennetty viikko tulee todellakin tarpeeseen, sillä silloin treenikertoja on vain kolme.



MAANANTAI
Salitreeni 2 - Jalat
Juoksumatto: lämmittely 10 min + treenin jälkeen ripeä kävely 10min

KESKIVIIKKO
Salitreeni 2 - Yläkroppa

TORSTAI
Salitreeni 2 - Jalat
Juoksumatto: lämmittely 10 min + treenin jälkeen ripeä kävely 35min

LAUANTAI
Viikkotreeni 3 - Hyppykuntopiiri





6 kommenttia :

  1. Meikäki rakastaa niitä pääsiäisrakeita! Ne on nii hyviä :D Ja Fazerin levyistä lemppari on se karpalo-vadelma, tuota mustikkaa en oo (vielä) maistanutkaan. :P Tsemppiä challengeen, herkkupäivää ja kevennettyä viikkoa odotellessa! ;) Mulla muuten kävi viime herkkupäivänä silleen, että olin koko viikon himoinnut kaikkia lemppariherkkuja ja sitten ku pääsin syömään niitä, nii olin ihan että Whaaat, miksei nää maistukkaan niin hyvältä!? Epäreilua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on omnomnom! :D Karpalo-vadelma, se on kyl kans ihan taivaallista, mutta maista ihmeessä sitä mustikkaa sitä on moni kaveri kehunut (tottakai just mulle, jonka pitäis arkena pysyä herkuista erossa :P).

      Kiitos tsempistä! Haha, apua mua alkoi jo pelottamaan, että muistini mukainen Fazerin suussasulava suklaa onkin sitten kielen päälle päästyään jotain ihan muuta, nöyy! :D

      Poista
  2. Voi apua toi tankkaus! :DD mulla ois lauantaina edessä ja kirjotinkin siitä jo paniikki postauksen :I oon suunnitellu ite about viikon jo mitä aion syödä ja missä välissä...

    http://iwannabuyit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! Ekalla viikolla ryhmässä kysellään, että milloin on tankkauspäivä ja nyt kun se tulee niin osa on silleen, et "Voi ei ihan pahalta maistu kaikki herkut!". No sit on taas esim. me jotka miettii jo etukäteen paljonko 24 tunnin aikana ehtii syömään, että nyt varmasti kaikki herkku, nanna ja nami tulee syötyä :D

      Poista
  3. Mä menen vähän eri ohjelmalla, mutta aika saman näköisellä kaavalla kuitenkin omaa kuntoremppaani. Takana on vasta kaksi viikkoa, joten mässäilypäivää ei vissiin ole ihan heti luvassa :) mutta PT lupasi sellaisen kyllä sitten johonkin väliin tuupata. Nyt on hyvä just tällä tavalla, fiksun ruokarytmin äärellä.
    Kiitos inspiroivista jutuista :)

    AniK
    http://kg-lehti.fi/category/blogit/ani-k/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos AniK! Kyllä sydäntä lämmittää kun joku pitää näitä mun päiväkirjamaisia sepustuksia inspiroivina! ♥

      Fiksu ruoka ja ruokarytmi on yllättävän koukuttava! Sitten kun tankkauspäivä koittaa saatat yllättyä miten ennen niin ihanat herkut ei valitettavasti enää ihan samalta maistukaan ;)

      Tsemppiä kuntoremppaan, kävinkin jättämässä sulle viestiä ^^

      Poista