FITFARM BIKINI CHALLENGE 2015 VKO 8 - PAKKOLEPOA

Jostain muistan lukeneeni, että dieetillä olevista suurin osa luovuttaa viikoilla 7-8. En kuitenkaan ole kokenut tätä minään dieettinä ja tällä viikolla ollut cheat meal (1 vapaavalintainen pääruoka ja jälkkäri) vaan todistaa sen, että tämä ruokavalio just tällaisenaan toimii mulla eikä tuota mitään vaikeuksia ylläpitää jatkossa. Treenien suhteen sama homma, vaikka toki jatkoa ajatellen esim. 4krt viikossa voisi riittää mulle ihan hyvin jos nyt ensin pääsisin sinne mun tavoitteeseen.



PAKKOLEPOA

Kun treeneissä on hyvä flow ja motivaatio korkealla niin tuntuu, ettei mikään voi tätä mahtavaa fiilistä estää ja endorfiinien virratessa ei malttaisi odottaa, että pääsee taas treenaamaan. Ainoa vaan, että motivaation puute ja vastaavat syyt eivät ole ainoa este treenille, vaan sitten on myös näitä täysin itsestä riippumattomia syitä, jotka tuntuvat tulevan just silloin kun niitä vähiten kaipaa.

Aloitin tän viikon treenit siis energiaa pursuten ja koitin vielä tiistai iltana treenata, mutta mun oli pakko luovuttaa sillä ihmeellinen heikotus ja huono olo veivät voiton. Keskiviikkona syy oli harvinaisen selvä - vatsatauti. Voitte kuvitella miten otti päähän, että vatsataudin piti iskeä juuri tähän saumaan. Melkein toivon, että mulla olis ollut jotain motivaatio ongelmia ja olisin saanut vatsataudin siivellä oikein luvan kanssa laiskotella, mutta ei...kroppa suorastaan huusi kunnon treeniä, mutta kuitenkin fyysisesti se halasi vessanpönttöä...ei kiva. Mutta eikös mulla ollutkin söpöjä hoitsuja? ;D


TREENIT VIIKKO 8


 Treenien sisältö on Fitfarmin omaisuutta, joten tarkempi sisältö nimien perusteella avautuu ainoastaan lukijoille, jotka ovat itsekin mukana samassa Bikini Challengessa. 


Yksi treeni...ehkä kaksi jos tänään olo on illalla jees (päivitys: yhteen jäi, olo edelleen heikko). Ette tiedä miten mua korpeaa tällä hetkellä tuo treenien saldo tän viikon osalta vaikka syynä onkin se, että olen ollut kipeänä. Selkeesti mun endorfiinit on vähissä ja mun on pakko päästä nopeasti salille tai muuten tarviin kohta tän alla olevan treenipaidan.






MAANANTAI
Viikkotreeni 2 - Pakara-Special











Treenipaidan kuva: lookhuman.com


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti