FITFARM BIKINI CHALLENGE 2015 VKO 6 - MATALALENTOA

Muistan viime bikinistä miten viikko 6 oli jotenkin kaikista vaikein  ja ikävä kyllä sama toistuu tälläkin kerralla. Kevennetyn viikon boosti huutaa olemattomuudellaan kun väsyttää, ei jaksa eikä huvita. Viime viikolla olisi energiaa riittänyt, mutta silloin treenit oli ihan minimissä kevennysten takia ja nyt kun pitäisi mennä täyttä höyryä eteenpäin niin sitä energiaa ei vaan tunnu löytyvän mistään.




NUUTUNUT HIILAREISTA?

Maanantaina siirtymiseni ylläpitäjiin toi lisää syötävää mikä on aina ihan kiva :P Hiilaria on tästä viikosta alkaen siis lisätty aamupalaan ja lounaallekin tuli melkein yhtä paljon kuin mitä olen illallisella syönyt. Lisäksi extra hiilarit esim. ylimääräinen bansku ennen treeniä on sallittu, joten hiilaria tuleekin nyt vähän joka tuutista ja olo on tosi pöhöttynyt. Tuntuu, että nyt mä paisun sen sijaan, että saisin lisää lihasta :P No ei kai nyt sentään, mutta kyllä tuntuu, että hiilarin lisäämisellä on aika selkeä yhteys tähän vetämättömään oloon. Hiilareista pitäisi kai saada lisää energiaa treeniin, mutta mut ne tuntuu tekevän vain enemmän nälkäiseksi, nuutuneeksi ja tosi väsyneeksi...tai sitten se on vaan toi päälle puskeva flunssa :P


RISE AND SHINE!

Ehkä suurimman muutoksen olen huomannut mun unitottumuksissa. Mä olen aina ollut yökukkuja, mutta nykyään olen saanut edes vähän normalisoitua unirytmiä ja jopa haluan mennä aikaisemmin nukkumaan. Tästä syystä olen herännyt monesti jo ennen kellon pärähtimistä, mikä on ehkä maailman mahtavin tunne kun voi venytellä kuin kissa ja painaa hyvillä mielin pään tyynyyn vielä ihan hetkeksi ;D


TREENIT VIIKKO 6
 Treenien sisältö on Fitfarmin omaisuutta, joten tarkempi sisältö nimien perusteella avautuu ainoastaan lukijoille, jotka ovat itsekin mukana samassa Bikini Challengessa.

Olen silti tosi ylpeä itsestäni, että vaikka olotilat on olleet mitä on niin olen silti saanut aikaiseksi viidestä treenistä neljä ja kaksi vaadittua aerobista. Saanko tästä jonkun tsemppipokaalin, jookos? ;D Pakko vielä mainita, että tein torstaina selänojennusta lisäpainolla ja ilmeisesti rutistin levypainoa oikein kunnolla kun sain siitä kivat väiaikaiset "tatskat" iholle ;D Ei ainakaan jäänyt kellään epäselväksi minkä merkkisellä kiekolla olin treenaillut :P



TIISTAI
Viikkotreeni 2 - Pakara-Special

TORSTAI
Salitreeni 1 - 1.Selkä-Hauis
Aerobinen treenin jälkeen 30min

LAUANTAI
Salitreeni 1 - 2. Jalat

SUNNUNTAI
Salitreeni 1 - 3. Olkapää-Rinta-Ojentaja
Aerobinen treenin jälkeen 30min




Ensimmäinen kuva: pinterest


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti