MY LATEST OBSESSION

Se on koostumukseltaan pehmeää ja kermaista sekä väriltään vihreää...nimittäin mun uusin obsessio nimeltä GREEN TEA LATTE! Join tätä Koreassa ollessa joka päivä ja kehitin tästä matcha jauheesta tehdystä lattesta itselleni pienen addiktion. Alkuun ajattelin, että onpa jännän makuista, seuraavalla kerralla se oli jo aika hyvää kunnes huomasin juovani sitä lopulta joka päivä :D



Olen huomannut myös ihossa todella positiivisen käännöksen parempaan päin sen jälkeen kun aloin juomaan green tea lattea kupillisen joka päivä. Ihoni on viimeisen vuoden aikana kenkkuillut hormonien vaikutuksesta ja lääkärin määrämän voiteen sekä sinkin avulla olen saanut sen jotenkin kuriin, mutta en siltikään kokonaan taltutettua. Ilmeisesti ihoni oli vailla vain vihreän teen antioksidantteja tai voihan tietysti olla, että kyse on stressikynnyksen laskusta heti kun saan kupillisen tätä käteen. Etenkin iltaisin tämä on mun suosikkijuoma, koska vihreä latte on niin pehmeää, että sen juominen tuntuu vähän samalta kuin kääriytyisi ihanan pehmeään ja lämpimään huopaan.

Olen tähän mennessä käyttänyt näitä Green Tea Latte Mix pusseja (oli pakko tilata eBaysta kun Koreasta tuomani loppuivat) joissa on tietysti vähän sokeria ja kaikkea muuta turhaa mukana. Voikin olla, että jatkossa ostan pussillisen puhdasta matcha jauhetta ja teen itse green tea latten ilman mitään ylimääräisiä ainesosia :)

Olisko teillä suositella paikkaa mistä saisi edullisesti Matcha- jauhetta? :)

2 kommenttia :

  1. Ihanat värit kuvissa *_* Pakkohan tota on päästä maistamaan, kun ylistät sitä niin paljon! :D

    VastaaPoista