KOHTI KOREAA!

Kolmen tunnin päästä istun lentokoneessa päämääränä Etelä-Korea! Tosin jo tunnin päästä olis tarkoitus nähdä Jenna lentokentällä ja get our shit together, koska kumpikin meistä nukkui varmasti koiranunta viime yönä kaikesta jännityksestä :D En millään meinaa uskoa miten nopeasti aika on mennyt varsinkin, kun puoli vuotta sitten ostettuani lentoliput tuntui reissu vielä NIIN kaukaiselta jutulta.

Huomenna tavataan meidän ihana Homestay perhe! Laukusta pilkistääkin muutama tuliainen heille, tosin kahvipaketteja on kaksi...toinen itselle xD Aion järkyttää paikallisia myös salmiakilla ja tietysti muita travellereita, kun siirrytään torstaina hostelliin lähemmäs keskustaa :P



Olen jotenkin niin täpinöissäni tästä matkasta, että mun sydän hakkaa ihan tuhatta ja sataa! Kuten pitkään blogia seuranneet lukijat jo tietävätkin niin Korea on mun suuri rakkaus televisiosarjojen, maan mielenkiintoisen historian, ruuan ja k-popin kautta. Ei siis mikään ihme, että tämä matka on mulle vähintäänkin unelmien täyttymys! Tämä on mun eka matka myös ilman Nurrea, joten mun upealla suuntavaistolla saa nähdä mihkä päädytään... nimim. eksynyt Kuusijärvellä :P


Matkaa voi seurata blogin Instagramista @rise_sparkle !


Olen ajastanut teille muutaman postauksen, eli blogi ei ihan täysin hiljene reissunkaan aikana! ♥ Huom! Blogin FB ei välttämättä päivity reaaliajassa, joten käykää kurkkimassa suoraan täällä :)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti