DÉJÁ-VU

Mulla oli tossa yksi päivä aika hämmentävä kokemus kun kuuntelin Spotifyn kautta tän hetken kuumimpia biisejä. Listalla pärähti soimaan Lauri Tähkän Morsian ja ajattelin heti, että hei mähän olen kuullut tän aikaisemminkin. Biisin edetessä totesin, että en ollutkaan kuullut Lauri Tähkän Morsianta aikaisemmin, mutta olin ihan varmasti kuullut biisin intron jossakin melkein puoli vuotta sitten...




Soittolistoja pläräiltyäni tajusin, että jo tammikuussa mun lemppariksi nousseessa biisissä oli samalta kuulostava intro: Tearliner  - I am Love ft. Yozoh (Korealaisen tv-sarjan "Cheese in the Trap" OST). Introt eivät ole ihan identtisiä ja Tähkän biisissä tempo on nopeampi, mutta nämä on silti mielestäni erikoisen lähellä toisiaan...kuuntele biisit ja vertaa itse! :)


Tearliner  - I am Love ft. Yozoh



Lauri Tähkä - Morsian



Miltä näiden introt kuulostavat teidän korvaan? Oon jotenki tosi hämmentynyt tästä...voi tietysti olla, että mun sävelkorvassa on vikaa o.O


Kuvat: youtube & shazam.com

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti