WAPPU!

Oikein hauskaa vappua kaikille! Mä sain just koko kämpän siivouksen päätökseen eli aika rauhallisissa merkeissä on vappuaatto mennyt. Ruokavaliosta olen poikennut tänään vähän enemmänkin sillä yksi karkkipussi hupeni siivotessa parin päärynädonitsin kanssa :P Ja nyt kun pieni hiki pinnassa kämppä huokuu puhtautta niin tekisi mieli sihauttaa auki myös yksi siideri...


...ja taidankin tehdä just sen :P Vapun jälkeen kerron teille vähän Tuutin munien kohtalosta ja mun uusista tuulista. Olen nimittäin päättänyt, että tänä vuonna mun on alettava tekemään jotakin tulevaisuuden suunnitelmien eteen (mitä ne lopulta sitten onkaan) ja haastaa enemmän itseäni koettelemalla mukavuusrajoja, joista mulla on huono tapa pitää tiukasti kiinni. Katsotaan mitä toukokuu tuo tullessaan ;)

Kippis ja kulaus! ^_^



2 kommenttia :