PINK PLEASE!

Mulle on jäänyt jonkinlainen punapään syndrooma eli huomaan edelleen vältteleväni asusteissa ja vaatteissa värejä joita en voinut punatukkaisena käyttää esim. punainen tukka + pinkki neule olisi ehkä kauhein yhdistelmä ikinä. Mun olisikin pitänyt jo silloin kaksi vuotta sitten sisäistää blondina olemisen helppous ja testailla rohkeasti eri värejä...mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan? :)

Nyt olen siis vihdoin tykästynyt siihen hempeään (aavistuksen kylmään) vaaleanpunaiseen, sekä aikaisemmin välttelemääni kullan väriin - ei siis sellaiseen oikein keltaiseen kultaan vaan sellaiseen, jossa on pieni platinainen hohde. Nämä värit yhdessä beigen kanssa on mun ehdottomat tän kevään lempparit! Multa löytyykin näiden alla näkyvien asusteiden kavereiksi ylläri pylläri beiget nilkkurit ja beige laukku johon mahtuu Chika ja puoli valtakuntaa ^_^


Onko teillä jotakin sellaista väriä jota vierastatte vaatteissa/asusteissa, 
mutta jota tekisi silti mieli kokeilla? :)


2 kommenttia :

  1. Oon varmaan jotenkin epäsuomalainen, mutta en tykkää mustista vaatteista, varsinkaan yläosista. Housut ja hameet vielä menee mustina, mutta kaikki mitkä tulee lähelle päätä, tekee naamasta entistä kalpeamman näköisen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta ainakin olisi ihanaa jos ihmiset uskaltaisi käyttää enemmän värejä ja valita sen mustan sijasta välillä jotakin muuta :) Saa olla siis epäsuomalainen ihan suosiolla :P

      Poista