FITFARM BIKINI CHALLENGE 2015 VKO 3 - JAKO RYHMIIN & SAIRASTELUA

Olen tykännyt tästä Winter Edition BC:stä ehkä enemmän kuin viime kevään BC:stä. Treenit kulkee, painot nousee ja ruoka maittaa. Lisäksi tiedättekö mitä!!? Senttejä senkun ropisee pois nimittäin vyötäröltä on lähtenyt jo sentti ja vatsasta jopa kaksi senttiä! :D No eihän se nyt sinänsä paljoa ole, mutta koska paino ei ole laskenut ollenkaan on silti kiva nähdä, että kiinteytymistä tapahtuu :)

SALAATTIBAARISSA

Käytiin ystävänpäivänä porukalla syömässä ja oli ihan outoa kun sai syödä ravintolassa ja ihan sallittua ruokaakin vielä! En toki mitään vakaa ottanut mukaan, mutta silmämääräisesti salaattibaarissa pystyi kyllä katsomaan, että kaikkia tulee juuri sopivasti. Leivästä ja kastikkeesta jouduin kyllä kieltäytymään, jotka kuului mun salaattiannokseen - puhumattakaan kadulla ja ravintolassa annetuista ystävänpäiväsuklaista :P




JAKO RYHMIIN

Viikko kolme toi mukanaan muutoksia ruokapuolella, kun meidät jaettiin kolmeen ryhmään painon perusteella. Olen vähän siinä rajoilla kuulunko ylläpitäjien ryhmään eli alle 55kg vai rasvanpolttajiin 55-65kg. Turvotus on mulla tehnyt comebackin ja painosta ei oikein ota selvää mitä se oikeasti on sen heittellessä aika paljon. Päädyin kuitenkin tuohon keskimmäiseen rasvanpolttajien ryhmään, koska kropassa on vielä pullataikinaa reisissä, käsissä ja vatsassa. Lähtöpainon alle en kuitenkaan ole vielä päässyt eli edelleen ollaan plussan puolella ja alussa tullut painon nousu ei ole ottanut laskekseen. Tosin painon ei mun puolesta tarvitse edes laskea jos muutokset kuitenkin näkyvät kropassa ^_^ Voi olla, että siirryn ylläpitäjiin puolivälin tienoilla, koska mulla paloi viimeksi viikon viisi jälkeen rasvaa ehkä jo vähän liikaakin ja paino alkoi hipoa alipainon rajaa.


SAIRAANA

Mulle on pukannut flunssaa päälle jo viikon alusta asti, mutta koska se ei vielä alkuvaiheessa haitannut olon ollessa ihan semi ok niin kävin vetämässä treenit salilla. Kuitenkin torstaina jalkatreeneissä huomasin jo, että vaikka olo oli ihan hyvä niin samat painot millä tein viimeksi tuntuikin yhtäkkiä paljon raskaammilta ja lihakset väsyivät nopeammin. Kaiken huipuksi mulla oli menossa 11 työpäivän putki, jonka aikana tuli siis tehtyä 8 salitreeniä & 3 aerobista. Perjantaina pidin vapaan ja lauantai meni buranan voimalla aikaisemmin mainitulla ystävänpäivälounaalla, joten treeniä ei voinut ajatellakaan jo parin rappusen könyämisen aiheuttaessa tuskanhikeä.

TREENIT VIIKKO 3
 Treenien sisältö on Fitfarmin omaisuutta, joten tarkempi sisältö nimien perusteella avautuu ainoastaan lukijoille, jotka ovat itsekin mukana samassa Bikini Challengessa.

Sairastelun vuoksi väliin jäi yksi viikkotreeni ja yksi aerobinen. Tänäänkin mulla oli aamulla kuumetta, mutta heti kun olo oli vähän parempi niin ryntäsin morkkiksen ajamana tekemään treeniä. Not a good idea! Hyvä jos pystyin edes tekemään painoilla joilla alunperin aloitin >.< Kroppaa pitäisi vaan osata kuunnella,  mutta nyt ainakin mun mieli on tyytyväisempi - onhan neljä treeniä nyt ainakin parempi kuin kolme. Tosin en tiedä oliko siitä edes mitään hyötyä, koska tulehdustilassa kehohan menee kataboliseen tilaan, jonka takia lihakset eivät kehity ja palaudu treenistä samalla tavalla kuin terveenä...





TIISTAI
Viikkotreeni 2 - Pakara -special

KESKIVIIKKO
Salitreeni 1 - 1.Selkä-Hauis
Aerobinen treenin jälkeen 30min

TORSTAI
Salitreeni 1 - 2. Jalat

SUNNUNTAI
Salitreeni 1 - 3. Olkapää-Rinta-Ojentaja

3 kommenttia :

  1. mua ihmettyttää noi painoryhmät! :-D itse olen painan vähän alle 70 kiloa koska olen melkeen 185 cm pitkä.. Ja mielestäni iha hyvässä kunnossa eli "ylläpitäjä" enkö siiis pääsisi bikini challengeen ollenkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo painoluokat on vain suuntaa antava arvio keskivertopitkälle naiselle :) Eli meidänkin ryhmässä on pitkiä naisia joilla ei ole tarvetta pudottaa painoa tai paljoakaan poltettavaa rasvaa jolloin tottakai he ovat valinneet ylläpitoryhmän ruokavalion :)

      Poista