WE LOVE THE 90'S 2015 @SUVILAHTI

Viime lauantaina fiilisteltiin Barcelonan poppoolla ysärifestareilla lapsuuden kultaista vuosikymmentä. Okei toi kuulosti jo siltä, että puhun jotain eläkeläistä, mutta miettikää oikeesti, että Spaissareista ja Bäkkäreistä on jo joku 20 vuotta aikaa! :P Tällä kertaa en pukeutunut ollenkaan, kun mulla meni hermo jo ekaan asusteeseen. Jälkikäteen kuitenkin tajusin, että mähän olisin voinut yhdistää tohon mun asuun vaan hopeisen glitter vyölaukun ja turkoosit ysärilasit :P


Unohdin ottaa kameran kokonaan mukaan, mutta kännykkä kuitenkin pelasi ja sillä tuli räpsittyä muutamia otoksia. Mun kännykässä oli akku vissiin niin finito, että taustavalon puutteen vuoksi en nähnyt yhtään minkä värisiä kuvista tuli. Eli en todella tiedä minkä ihmeen filtterin olen instassa laittanut tohon alimman rivin keskimmäiseen kuvaan, kun mun tukka muistuttaa jotain sinertävää merilevää. Toisaalta se näyttää ehkä joltain silkkipaperivärjärjäykseltä (vai oliko se kreppipaperi) jollaisia tehtiin ysärinä koulun diskoon :P

Viime vuonna hyppäsin Benjin (todella sulokkaasti) samassa tapahtumassa. Tällä kertaa tyydyin ihailemaan sitä mahdollisimman kaukaa, haha :D Sää sekä musiikillinen tarjonta oli parempi kuin viimeksi, joten viihdyttiin oikein hyvin asfaltilla istuskellen muiden porukoiden kanssa. Oli kyllä sellanen down the memory lane fiilis, ettei ihme kun muutamat kappaleet saivat jengin aivan villiksi. Osaa biiseistä meistä kukaan ei tunnistanut, mut ehdottomasti superkiva päätös tälle kesälle (joka jatkukoot mahdollisimman pitkään siitä huolimatta, että nyt on jo syyskuu!).

PS. Nähtiin myös Kiviset ja Soraset eli täytyy kyllä ihailla ihmisten panostusta :D


2 kommenttia :

  1. Mua niin harmittaa, etten päässyt tuonne Ysärifestareille. Näyttää ainakin, että teillä oli hyvä fiilis festareilla :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mutta ens vuonna sitten! :) Jotenki mä niin tykkään tosta festarista kun siellä on aina hyvä combo rentoa ja hauskaa, mutta kuitenkin fiksua aikuiseen makuun sopivaa menoa :P

      Poista