KENKÄ SUOSIKIT KEVÄT/KESÄ 2016

Kevääääääääät!! ♥ Ette oikeasti tajua miten iloinen mä olen ollut koirankakan asfaltin näkemisestä, haha. Se tunne nimittäin kun saa talvikenkien sijaan sujauttaa tennarit jalkaan on vaan jotain niin ihanaa! Mutta sieltä se kesäkin aina kevään jälkeen tulee, joten tänä vuonna olen jo hyvissä ajoin valmistautunut ostamalla tässäkin postauksessa näkyvät kultaset bling bling ballerinat :D Mutta kurkataanpa niitä mun muitakin kevään/kesän lemppareita :)



Ballerinat & espardillesit tuntuu olevan tänä keväänä täynnä suorastaan eläimellistä menoa niin pintojen kuin kuvioidenkin puolesta. Lisäksi vaikuttaa yleisesti siltä, että korostus on tänä keväänä yksityiskohdissa  - kengissä pitää olla jokin juju.

Välikauden nilkkureissa näkyy maanläheiset perusvärit ja nuden ollessa ainakin avokkaissa vielä melko in on nilkkureissakin nähtävillä näitä vaaleampiakin sävyjä eism. pastellista vaaleanpunaista ja beigeä. En edes kehtaa enää myöntää, mutta nuo beiget Andiamon nauhalliset nilkkuritkin multa löytyy :P Vagabondin Grace mallissa on mun mielestä vaan jotain ihanaa kun se on yhdistetty tohon farkkukuosiin ja se näyttää jalassa tosi hyvältä...mut siis apua ei enää mulle enempää kenkiä! Tai no...tästä päästäänkin mun kuumotuksen aiheeseen... Vanseihin :P

Noi Vansin kuviolliset kevään kuosit on ihan loistavia vaaleiden farkkujen kanssa ja mua "vähän" kuumottelis vähän noi revityn oloset missä pohjaväri on vaaleansininen ja kuviot vaaleankeltaisia. Kyseinen malli on Vansin Authentic Slim linjasta ja sen lesti on mulle kyllä paljon parempi kuin sen perus Authenticin. Varpailla on siis tosi hyvin tilaa, mutta se jotenkin istuu paremmin ja mun koko taisi olla siinä jopa puoli numeroa pienempi kuin mitä yleensä olen tottunut ottamaan Vanseista.

Sandaaleissa vasta yksityiskohtia riittääkin ja kuviot on niissäkin pop. Simppeleitä malleja on myös aika paljon, mutta niissä on yleensä aina joku erityisen kiva yksityiskohta esim. tuohon ruskeaan Gaborin kiilasandalettiinkin on saatu sitä jotain lisäämällä kiilakantaan upea lettimäinen kuvio.  Sandaalikuvassa näkyy myös mun viime kesän Riekerin sandaalit, jotka tuli tänä vuonna uudestaan myyntiin :) Ne oli ihan super hyvät jalassa (kuva alla in action!) ja kävelin niillä melkein koko Barcelonan reissun...ja me käveltiin paljon! :D








Jaaha...tän postauksen päätteeksi oli kiva huomata, että ulkona sataa....lunta -_-' Pitää vissiin kuitenkin laittaa vielä tänään ne talvikengät jalkaan :D


Kaikki postauksen kengät: Kookenkä Itis

2 kommenttia :

  1. Ihania kenkiä, etenkin nuo kiilakorkosandaalit!

    Just eilen mietin, että uskaltaisiko tänään ottaa jo kevätkengät käyttöön, mutta kas, ulkona olikin satanut yöllä lunta. Ei siis näköjään vielä ;) Mutta pian!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ja lisää ihania kiilakorkosandaaleja tuli tottakai lisää heti seuraavana päivänä kun olin kuvannut nuo! :D

      Poista