ENNUSTUKSIA @ HELSINKI NIGHT MARKET 2015

Night Market oli uuden rapsakan makuelämyksen lisäksi paikka toisellekin uudelle kokemukselle - kävin nimittäin "ennustajalla" tai itsesiassa kyseessä oli Tarot- korttien tulkintaa. Mä en oikeastaan usko näihin, mutta oon aina halunnu käydä testaamassa ja Night Marketin hämyiseen henkeen mun mielestä Tarot korttien tulkinta sopi loistavasti! :)

Sain valita pakan josta mua pyydettiin valitsemaan seitsemän korttia. Kuitenkin ojentaessani viimeistä korttia siinä olikin vahingossa kaksi! Mua vähän jänskätti mitä niissä kahdessa oli sillä ne katsottiin vasta viimeisenä. Aika ajatuksia herättäviä (ja osuvia) juttuja tuli ilmi esim. mun pitäisi nauttia enemmän elämän pienistä iloista ja päästä eroon taakasta jota olen kerännyt jo pitkään. Tähän tuli lisähuomautus, että taakka voi olla myös materiaa ja mua alkoi vähän naurattamaan, että kun just mietin eilen et milloin raaskin heittää kaikki lapsuudesta asti kerätyt roinat mäkeen :P



Siinä kohtaa meinasin unohtaa hengittää kun "ennustaja" totesi, että mun pitäisi tällä hetkellä luottaa mun vahvaan intuitioon ja antaa sen johdattaa elämän risteyksissä. Mulla nimittäin oikeasti on tosi vahva intuitio esim. irtisanoin itseni yhdestä työpaikastakin sen takia, koska mulla oli ilman mitään syytä tunne, että mun kannattaa lähteä - vuosi sen jälkeen kyseinen duunipaikka laittoi lapun luukulle. Ja näitä juttuja on aika paljonkin. Nyt mulla on ollut jälleen yksi asia johon intuitio huutaa now or never. Purkauduinkin tästä asiasta jo kesäkuussa Maitsulle jonka kanssa todettiin silloin, että mun on ehkä parasta luottaa intuition antamaan fiilikseen ihan just in case, koska se ei ole vielä koskaan pettänyt - viis siitä mitä järki sanoo.

Viimeisten korttien kohdalla mua alkoi jo vähän pelottamaan, koska tähän mennessä kaikki oli kolahtaneet kohdilleen. Lähitulevaisuudessa näkyi elämänmuutoksia ja kauempana tulevaisuudessa yltäkylläisyyttä (sitä odotellessa, vielä ei kyllä näy haha). Viimeisestä kahdesta kortista todettiin, että kumppanini on joko skorpioni tai jousimies ja koska olin niin hämmästynyt tästä (Nurre on skorpioni) niin en oikein muista mitä toinen kortti tämän kanssa meinasi xD

Jälkifiilis oli hyvällä tavalla hämmentynyt. Mitään maailmaa mullistavaa ei tullut esille, mutta jotenkin oma elämä ja päämäärät tuntui paljon selkeämmiltä. Koin saaneeni hyviä (joskin ympäripyöreitä) neuvoja ja voisin oikeastaan mennä toistekin :D Ehkä mä sittenkin pienesti uskon näihin, haha.

Millaisia fiiliksiä tämä teissä herätti?
Onko joku teistä käynyt "ennustajalla"?


2 kommenttia :

  1. Oon aina halunnu kokeilla ennustajaa. :D Kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, tuo Night Marketissa ollut oli vissiin ihan "kuuluisakin" ennustaja :D Tack! :)

      Poista